Search This Blog

Wednesday, September 22, 2010

Great Great Great NEWS!!!!!

Salam semua..dah lama xupdate blog aku..tu la ayat yg senantiasa ku tulis di permulaan entri dan seperti biasanya..heeheh..
Actually ada banyak benda yg aku nak story kat sini..tapi story ni semua dah jadi sejarah.. Oleh kerana dah jadi sejarah tapi kena cerita jugak la sebagai kenangan terindah aku...:)
Untuk pengetahuan semua, finally aku dah dapat tukar.. Dapat balik kelantan..Alhamdulillah, aku bersyukur sangat pada Allah s.w.t keranaNya aku dapat bertukar ke hometown ku..Tiada apa yang lebih menggembirakanku saat itu..Bak kata UNIC, hanya Tuhan saja yang tahu.. Aku dapat bertukar ke Unit Audit Dalam KKM..Walaupun tak dapat ke JAN Kelantan, aku tetap bersyukur.. Umumnya rasa sedih apabila nak meninggalkan JAN Terengganu, walaupun sekejap saja aku di sana tapi banyak kenangan pahit dan manis.. Dan yang paling penting aku tak payah susah2 nak naik bas...Bangun pukul 4 pagi..adeh...
Aku lapor diri di Audit Dalam KKM, Putrajaya pada 16 Ogos 2010..Ramai jugak la junior2 yang baru nak lapor diri.. Adik2 lg semuanya...Rasa macam sangat tua apabila berada dikalangan mereka..hahahaha..Sangat beruntung mereka kerana pada waktu ini mereka suda dapat kerja yang boleh menjamin masa depan..Tak macam aku dulu..kan..mmmm...Best sangat jumpa dengan adik2 ni..sangat sporting dan ceria..DAlam seminggu kenal macam dh kenal lama..Lepas tu masing2 ditempatkan di tempat masing2 dan aku bertolak pulang ke Kelantan.
Bermula la episod kerja di Kelantan..Dan aku dah tahu lepas balik Kelantan, aku akan outstation ke Hospital Pasir Mas untuk pengauditan..Perghh..dah start keje terus dah..Dua minggu aku di sana, jadi terbatas la aktiviti yang aku plan bl blk kelantan..Plan apa? Scroll bawah oke..hehehe
Aku akan menamatkan zaman single ku pada 3 Syawal 1431H.. Jadi amat beruntunglah aku apabila dapat tukar ke Kelantan buat masa ini.. MAsa pegi lapor diri di Putrajaya aku dah siap2 apply cuti kaawin dan raya..Ingat nak amik cuti lama la, tapi sekali bos cakap UAD Kelantan kena keluar Audit dan kn siap before raya??? Camana ngan cuti aku??? Sedihnya..Discuss pnya discuss, aku dapat cuti 2 hr before raya..huhuhu..dan lepas raya macam mana??? Xboleh cuti lama sebab kena buat report pulak..dapat la 3 hari..Total up, cuti kawin aku 5 hari je..huhuhu...Xpelah kan, nanti boleh cuti lepas ni pulak...SAje sedapkan ati sendiri..
Ok thats all..Sambung episode lain...Sebab aku dah letih nak menaip...:)

No comments:

Post a Comment