Search This Blog

Monday, June 24, 2013

Me And Felt Craft ~ Sarung Bantal

Assalamualaikum wbt..

Hari ni mood molek nak letak hasil kerja tangan aku kat sini..Aku ni wat kraft ni part time je..Kadang-kadang lambat siap bila orang tempah..So sekarang ni aku limitkan aktiviti kraf aku sebabnya takut tak terbuat..Tambah-tambah anak dah makin membesar ni, makin banyak ragam dia..So kalau aku duk spent masa wat kraft ni kan terabai pulak anak dan suami...hihihiihi

Actually takdela macam tu sekali..Anak baru sorang je kot..Tah la aku ni tak pandai nak manage masa kot..Masa 24/7 sehari tu rasa macam tak cukup nak wat keje-keje rumah ni..Kalau time cuti hujung minggu dari pagi bangun kemas rumah,jemur kain,nak gi pasar,pastu nak masak,nak tidurkan anak lagi. Itu tak ambil kira yang anak pee poo pulak pastu yang nak menyusu lagi..haa kan dah terpanjang lebar pulak

Okeh,kat sini nak tunjukkan sarung bantal yang aku buat tu..Macam-macam design..

 Order dari tie kawan masa UiTM

  Order dari tie kawan masa UiTM

 Order Misah kawan sekolah

 Order Misah kawan sekolah
 
 Order kak mila senior UiTM

 Order kak mila senior UiTM

 Order k.nor kawan kakak aku

  Order k.nor kawan kakak aku
Order yatt kawan di terengganu

Semua design tu atas kehendak customer..Thanks ye semua pada yang order..Semua barang dah selamat sampai kat tangan tuan dia..hehehe

5 comments:

  1. Kalau siap dengan kekabu sekali takde ke kak? Heeeeee :D

    ReplyDelete
  2. skali ngan bantal ke..ada je..cm dorang yg tempah nk sarung bantal sbb nanti postage kos mhl..biasa dorang beli sendiri je bantal tu :)

    ReplyDelete
  3. Slm,mcm mane nak 0rder?ada c0ntct nbr x?

    ReplyDelete
  4. Slm..boleh sms ke no 013-9358567 :) suria..tq.

    ReplyDelete