Search This Blog

Thursday, September 23, 2010

MY BIG DAY

SALAM... walaupun agak terlambat untuk aku post entri tp aku postkan jugak untuk tatapan & kenangan di masa depan...

Hmm..kepada kawan-kawan yang tak dapat kad aku, aku mintak maaf banyak2...disebabkan kad lewat siap, aku ke putrajaya seminggu, di pasir mas 2 minggu sampai xsempat nak bagi kad..Nasib baik ada facebook,just jemput kawan2 kat situ..Tu pun ramai jugak yang tak tertag..Adeh...Sorri sangat kawan2 ku..

Terkilan jugak sebab ramai yang cakap sampai hati xjemput dia.. Bukan aku taknak jemput tp bnyak berlaku kekangan.. dan satu hal pulak,bl dh anta kad tp at last xdpt datang pulak..adoi...mcm2 la..hehehe..sbb majlis aku pada raya ke 3 so maybe yang ada plan sendiri.. Aku faham...

So, hari bersejarah aku ialah pada 12 September 2010 di mana pada hari itu aku akan diijabkabulkan dengan My Dear Hubby Ahmad Zakimi dan pada hari itu jugak aku akan bergelar seorang isteri..:)

Finally...setelah 4 tahun kami menyulam kasih..uWaaa ayat kalah mama juwie nih..Alhamdulillah, ada kesudahan jugak hubungan kami..Syukur kepada Mu Ya Allah...























No comments:

Post a Comment