Search This Blog

Thursday, September 23, 2010

Welcome Back!!!

Hye u olls... Aku sangat gembira kerana at last aku berpeluang untuk balik berkhidmat di negeri kelahiranku..hehehe...
PAda 23 Ogos 2010 bermula episod baru dalam kamus kerjaku..Aku melaporkan diri di JKN Kelantan.. OC aku di Kelantan bawak aku n sorang lagi kawan aku yang dapat tukar jumpa dengan TPKN di wisma..Lepas tu diperkenalkan dengan semua staff JKN di wisma..Wahh lenguh pipi aku sebab senyum je kerjanya..hahahah..Ramainya..Patutla aku xleh nak duduk kat wisma..Pack beb..Seb baik la kan..KAmi geng UAD KKM ditempatkan di JKN bahagian pergigian...Ok la..semuanya berjalan lancar.. Dan keesokan harinya aku akan stat buat pengauditan di Hospital PAsir MAs..2 miggu berada di sana..dan exit conference pada 7 September 2010 bersama dengan KAD KKM...Seram sejuk rasanya..Dah la first time ni...Alhamdulillah segalanya berjalan lancar dan buat report time la pulak...Tu la rutin as an auditor...
Thats all...smile..




No comments:

Post a Comment