Search This Blog

Sunday, September 26, 2010

New Life

SAlam..Boring yer duk kat opis sekarang..Sampai aku tak tau nak buat apa..Report dah buat tunggu respond daripada bos dulu.. Sama ada perlu tambah atau delete yang mana xpatut..hehee..
Sedar tak sedar dah 2 minggu dah aku berkahwin dan menjadi seorang isteri... RAsa macam tak percaya je.. Tah kenapa, aku rasa hidup aku macam biasa je,sebelum dan selepas menjadi seorang isteri.. Cuma yang lainnya rumah aku dah jadi dua.. Rumah aku dan rumah mertua.. Yang lainnya sama je.. BAnyak hati yang perlu di jaga.. Hati husband.. Tak boleh nak ikut hati sendiri, kena jugak fikir hati husband tercinta jugak.. Ye la, bila dah jadi husband & wife ni tanggungjawab masing2 sudah berubah..
LAtely, aku tengah mencari-cari rumah untuk kami.. Ye la kan, kami dah berumahtangga jadi alangkah baik jika kami berdua dapat belajar berdikari dan aku juga dapat belajar untuk uruskan rumah tangga..hehehe.. Tapi tak boleh tergesa-gesa... Kalau ada rumah yang sesuai, jarak dari tempat kerja pn ok, selesa, selamat dan berpatutan boleh la dipertimbangkan..kan..ok :)


No comments:

Post a Comment