Search This Blog

Tuesday, August 10, 2010

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Salam semua..terlebih dahulu aku nak mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua..Wah bulan puasa sudah menjengah kita semua..

Sedar tak sedar esok dah 1 Ramadhan semua umat Islam akan menjalankan ibadah puasa...Jadi sama-samala kita perbanyakkan ibadat di bulan yang mulia ini dan penuh keberkatan ini..amin..

So esok aku akan berpuasa seperti orang lain tapi yang pastinya waktu berbuka untuk tahun ni agak sedih sebabnya aku dan semua penumpang bas chartered SP Bumi akan berbuka puasa atas bas..sedey kan..waktu korang gembira untuk berbuka pada 1 Ramadhan dengan keluarga,kami semua hanya berbuka beramai-ramai dengan kurma & air mineral..

Tapi nak buat macam mana ini pilihan kami..Pilihan yang kami pilih untuk bersama keluarga..Tetapi,waktu berbuka kami tak sempat berbuka di rumah masing-masing. Hanya berbuka di dalam perut bas..hehehe..

Tapi bagi aku berbuka puasa dalam bas hanyalah dua hari sahaja sebab aku takkan naik bas dah..Permohonan aku untuk bertukar sudah diluluskan dan aku dh dapat surat pertukaran yang selama ini ku nanti-nanti...jeng3..

Ok..itu intronya..aku akan smbung di entri yang lain sebab aku ingin siapkan kerja aku..Ok got to go u ollsss..


No comments:

Post a Comment