Search This Blog

Sunday, October 7, 2012

Please!!!!!!!!!!!

Diaryku..
 
Aku kan emo betul pagi-pagi ni.. Tah la aku rasa nak marah pon ada, sedih pun ada.. a little bit bengang pun ada, tak wujud ke aku kat sini..?? Aku halimunan kah?
 
Aku golongan minoriti,mmmm seriesly aku sorang.. Tapi please libatkan aku..Aku pun part of this team jugak..Terasa giler kot aku...
 
Apa-apa keputusan tak bagitahu aku langsung..Imagine that,tah xde mood aku nak stori mori...
 
Aku dah letih tanya..Setiap kali tanya xde keputusan lagi,so aku diam dulu tunggu perbincangan,tapi perbincangan tak libatkan aku..Jadi bila ada keputusan itu boleh tak bagitahu aku..Dah bincang tak bagitahu aku kan..Alih-alih...........Oooohhhhh damn aku nak marah giler betul...ISTIGHFAR sekejap..........................
...........................................................................................................
................................
 
Sabar wahai hati..Mana aku nak luahkan perasaan..Kesian kat aku kawan meluah perasaan pon xde...
 
Aku pon xtau aku melalut apa..Yang aku tahu aku frust,keciwa semua seangkatan..
 
 
Ok babai..

No comments:

Post a Comment