Search This Blog

Sunday, March 27, 2011

Entri Berhabuk..Fufff..

Assalamualaikum wbt...

Apa khabar semua..macam mana berhujung minggu? Best x? Aku macam biasa memang x puas cuti 2 hari ni.. Tambah-tambah pulak keadaan sekarang.. Rasa macam nak rehat jek..Sekarang ni pun sakit pinggang yang amat..Berdiri tak kena, duduk tak kena, baring pun tak kena..Alamatnya kena pi mengurut ni..Selalunya en hubby je yang jadik tukang urut,tapi rasanya buat masa sekarang lebih baik serah kepada yang pakar..kan kan???

Semalam godek-godek gambar dalam lappy terjumpa pulak gambar masa zaman single-mingle ni..hehheeh..Gambar ni masa aku kat putrajaya,prosedur utk transfer ke kelantan..Dalam post sebelum ni dah aku storikan cuma seingat aku bukti audit nya aku tak letak lagi...hihihiii..

Ok so jom tengok gambar-gambar masa aku masih single ni...:p

Ni ngan bestpren aku..Stay umah dia masa kat sana..thanks yunk..

Jalan2 ke PICC..:)


Dalam bas pon sempat jek ye..hehehe

Sista2 UAD yang cun...:)



No comments:

Post a Comment