Search This Blog

Wednesday, January 5, 2011

Diari Hamil~

At last aku beli jugak buku ni bila dapat perkenan dari hubby...hehehe.. Dah berapa kali duk pergi book store tu pas pegang letak balik... Nasib adik yang kat kaunter tu tak perasan...hahha... Tapi semalam aku berjaya habiskan duit aku untuk beli diari cute neyh.. Good investment tau sebab buku ni banyak gunanya.. Thanks Telaga Biru sebab cipta diary ni untuk bakal-bakal mommy macam aku...

Aku capai terus diari tu dan terus pergi kat cashier.. Lebih lucu lagi aku siap inform adik cashier tu supaya xyah seal plastik dia.. Reasonnya aku nak baca terus kat dalam kereta.. Tengah drive pun nak baca jugak.... Exited punya la aku ni.. Tetiba je sampai kat kereta, aku tengok kereta kena blok.. Aduhh kalau kejap xpe la..ada dekat 15 minit.. Nasib baik mood aku baik je kalau tak dah berbuih mulut aku sumpah mamat yang selfish tu.. Tinggal kereta sesuka hati mak bapak dia... Eh entri ni pasai diari hamil tu bukan sal mamat selfish tu yer.. Ok back to my story, jalan pulak jem,biasala balik keje..so sempat la aku menggodek buku tu seround dua sambil tersengih-sengih... Macam dapat bunga dari secret admire je..Hahaha..

Sampai je kat umah aku terus baca.. Tak sempat habis satu muka surat terus belek belakang.. Hahaha.. pastu tutup balik.. Alamak sayangnya nak baca.. Apa ke hal la ko ni...heheehe... Nanti la baca, nak tunjuk kat hubby dulu malam ni.. Memandangkan diari ni bagus bagi aku,aku terus MMS diari ni kat kawan aku yang seangkatan denganku... Aku tau kawan aku mesti suka diari yang cute2 macam ni..Sharing is caring!!

Bila baca diari ni hati jadi tenang.. Mood ok je.. Thanks pada penerbitnya..telaga biru sekali lagi..

So kat bawah ni aku ambik picta sikit sal diary aku yang cute neyh..





No comments:

Post a Comment