Search This Blog

Friday, December 31, 2010

Welcome 2011~

Selamat datang 2011..Apa azam tahun ni... Aku pun tak tau.. Tapi yang pastinya 2011 akan memberikan satu penantian yang istimewa buat aku dan hubby...dan juga keluargaku.. Menanti my dear baby for sure..

2010 akan menutup tirainya beberapa jam lagi.. Takde perkara istimewa sebenarnya bagi nak sambut new year ni.. Cuma berganti tahun.. Live rasanya masih jugak seperti biasa.. Azam tercapai tak? Beberapa azam ku untuk tahun 2010 sudah tercapai.. Alhamdulillah...

2011? Orang bercakap pasal azam... Aku malas nak tetapkan.. Aku memang macam tu sejak dulu hahahaha.. Asalkan semuanya berjalan lancar dan diberkati olehNya.. Bukan masuk exam pun kan.. Ok la, nak baca novel pulak.. Nanti aku nak share novel yang aku baca.. Sangat suka.. Very the otai... Ok thats all.. Happy New Year 2011..




No comments:

Post a Comment