Search This Blog

Wednesday, January 12, 2011

Berdua Lebih Baik~

Hye oll's.. Sepanjang minggu ni aku happy sebab kalau ada rezeki next week aku akan hidup berdua (husband and me)..hehehe.. Kami akan berpindah ke rumah sewa.. Permulaan bagi hidup kami berdua.. Banyak benda yang nak dibuat,yang nak difikir,yang nak dirancang.. All things need to be considered nanti.. Hope everything will be ok..

Pada mulanya memang susah sangat nak cari rumah sewa kat area kota bharu sebab kebanyakan rumah-rumah kosong,owner2 ni pakat wat guest house.. Macam pisang goreng rumah sewa kat sini.. Tapi berkat pertolongan dariNya yang mendengar doa aku siang dan malam,at last dapat jugak rumah pastu berdekatan pulak dengan rumah parents aku..

Nanti kalau ada rezeki nak jugak beli rumah sendiri.. Tapi bila ye..Tahun depan? 2 tahun depan? Hmm bila agaknya ye.. Nak sangat rasa deko rumah sendiri.. Tapi takpela sekarang ni deko la rumah orang dulu.. Nak deko lebih-lebih xleh lagi sekarang sebab pergerakan aku terbatas sekarang,tak boleh wat kerja berat.. Tapi semalam aku siap basuh toilet lagi angkat baldi air...Ish2..dah berapa kali hubby aku pesan nanti dia buat tapi aku ni jenis yang suka buat kerja..hahaha memang la puji diri sendiri..Tapi kesihatan dan diri aku dan baby pun kena jaga kan.. Tak pasal-pasal 2-3 hari ni sakit belakang yang amat teruk...adeh nasib baik ada tukang urut tak bertauliah..hehehe

Oleh kerana exited sangat aku sampai tak sempat nak snap picta rumah aku..Tapi lebih kurang macam ni la rumah aku tu..hehehe Boleh la ekk..



p/s:rumah kat atas tu rumah br siap,masih lagi cantik..hehehe..

No comments:

Post a Comment