Search This Blog

Wednesday, May 16, 2012

Ku Ke Udara Lagi

Assalamualaaikum wbt..

Bertemu kita kembali ye puan-puan..sesudah berbulan-bulan saya tidak post new entry...Eleh macam penting sangat blog aku sampai ralat kalu lambat buat entry baru..hahahah perasan je ko kan (bajet blog fofuler)..hihihihi..Follower pun 7 orang jek dari tahun lepas..Kelakaw betol.. Orang nak buat blog,ekau pon nak berbelog jugak...haduiii

Ok abes kesah merapek aku di situ ye..Ok sini aku nak bercerita pasal my dotter..wahh wahh dah bessar dah anak aku..Alhamdulillah,dah 10 bulan dah..kejap je kan..pejam celik pejam celik dah nak masuk setahun..dah pandai macam-macam dah anak mama ni.. Dulu2 masa pregnant hajat di hati perkembangan dia semua nak wat masuk blog..La ni entah ke mana angan-angan aku..hihihihi..sorry ye anak..Mama sibuk ngalah PM..hehehe..

Ok nanti saya upload gambar anak kesayangan saya yang dah makin besar itu..nak upload skang tenet slow..uuhuhu..ok itu aja..u ollsss..haaaa'aaahh..amboii mak jemah sebijik..daaaaaaa...



No comments:

Post a Comment