Search This Blog

Thursday, May 17, 2012

Grow Aleesya Grow

Assalamualaikum wbt..

Hai semua..Sihat hari ni? Semangat pulak tetiba aku nak menulis..hehehe..Mood baek punya..

Jadi straight to the point macam janji aku post before this nak update gambor anak aku katanya kan..So ni adalah gambar marathon anak aku smpai 4 bulan rasanya..Perubahan muka tu dah banyak dah..Ok sebelum tenet menyelowkan dirinya apa kata korang cuci mata la kejap yek..


Sebagai ibu kan.siryes aku bagitau pengalaman paling indah ialah bila tengok anak membesar depan mata..Ooohh sungguh best..Bila aku balik kerja sekarang ni,dah pandai meluru merangkak cepat2 sambut aku....uhhhuuu best kan..dengan tersengih2nya dia..

Itulah tapi aku heran pulak bila dengar ada manusia ni boleh buang pulak anak dan mendera anak darah daging sendiri..Opppsss ni nak citer lebih2 pasal ni...Baru minggu lepas perasaan aku sangat tersentuh apabila ada orang upload video penderaan kanak2 kat youtube then ada pulak yang bwk msk pesbuk..Kalo dah masuk pesbuk tu kejap je la semo orang share..Aku memang xsanggup nak tengok dan tak tengok pun..Gila kejam seseorang yang bergelar ibu boleh buat anak dia macam tu (kata xtgk)..

Aku memang tak tengok,tapi orang disekeliling aku pakat dok stori citer tu...tolong pergi jauh2 jgn citer kat aku boleh? Aku lepas jadi ibu ni memang sangat sensitif dengan citer kanak2...Ok malas nak emo2 kat sini..dah fullstop titik.

Lagi best tulis pasal anak aku kan..Haa sekarang ni pantang dengar citer upin ipin..Sengeh sampai telinga..Aku tak ajar dia tengok tv tapi yelah bukan kanak-kanak je suke upin ipin tu aku pun sama..hihihihi..So sambil rehat petang-petang tu aku suka la tengok si upin ipin ni..Lagipun citer dia banyak teladannya kan..betol betol betol...haaaa cute tak?hehehe

gambar dari mr google tq :)

Ok tu je la dulu..Nanti jumpa lagi...


Terima kasih baca entri ni...:)

No comments:

Post a Comment