Search This Blog

Thursday, May 17, 2012

Berdua Bersatu Forteen ♥♥♥♥

Assalamualaikum wbt

Hye semua..Ohh sangat tak boleh blah post aku hari ni..Dah la lagu ni dah basi dh baru nak post lirik...hehehe Bukan itu sebab utama aku share lirik ni dengan korang semua ye..Ni pasal Izzue Islam.. pssstt aku jugak yang terlambat tau..

Begini ceritanya..ala ingat tak cerita "Cik Paris Masuk Kampung" tu...haaaa ingat tak...ala yang lelaki kat satu kampung  dengan elfira loy tu...Jangan cakap korang tak tengok citer tu..aku malas nak wat sinopsis la..Ok aku assume semua tengok la ekk..hihihi..

Ok back to citer aku,nama apa tah dalam citer tu yang berlakonnya ialah Izzue Islam...Sangat sweet kan dia ♥ (gatai aku tetiba)..Aku pun dk terpikir ni mesti pelakon baru...Bila habis citer dia ooooo nama izzue islam nama pon cantik...

Dok selang berminggu-minggu ada pulak citer "Senyuman Di Kuala Lumpur"...Ohh please Izzu Islam sekali lagi..makin naik nampaknya..Kecek Kelate (cakap kelantan) pulak dia...Laaa orang kelantan rupanya...patutla hensemm..opppsss jangan marah saya...hihihihi  

Bila godek-godek..la opppssss sekali lagi kumpulan forteen la pulak..Banyak terkejut stori aku ni sampai aku pulak yang boring.. Lantak la kan..

Hmmpp jadi walaupunn dah lama aku sudi jugak tepek lirik lagu forteen kat sini..Layan saja la korang jangan cakap banyak ye..hihiihhi

Berdua Bersatu – Forteen (www.liriktube.com)
Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu
Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu
Seringkaliku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapiku tidak mahu
Cinta selain darimu
Jika denganmu salah
Kutak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah kutercalar
Walau dilanda badai
Kusanggup kerna ku mampu
Kita berdua bersatu
Jika denganmu kabur
Kutak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Kusanggup kerna kumampu
Kita berdua bersatu

Ok dah puas korang nyani..Jom layan gambar pulak..

 Izzue Islam ♥..hensem kan????..sila muntah (kalo nak)...:p

Ni kumpulan forteen..Aku kenai izzue je..hehehe

*gambar dari google..macehh abg google..

Terima kasih baca entri nih...:)



No comments:

Post a Comment