Search This Blog

Wednesday, February 2, 2011

Al Kisah...

Assalamualaikum...hye..berkesempatan untuk update blog.. Update sikit current issues skrang.. Election kat Tenang dah lepas.. Banjir pulak kat sana... Lepas tu rusuhan pulak kat Mesir.. Macam mana nasib pelajar-pelajar Malaysia kat sana.. Semua terputus,komunikasi dan bekalan makanan.. Yang paling risau semestinya ibu bapa pelajar-pelajar.. Hopefully mereka semua dalam keadaan selamat dan dapat di bawa keluar dari sana secepat mungkin.. Amin..Sama-sama kita doakan..

Ok..hmm well nak masuk entri pulak ni.. So semalam rutin aku macam biasa balik kerja pastu siap untuk masak makan malam.. Resepi nya ialah sayur kailan ikan masin dan paprik ayam.. Amat membuka selera..aku..hehehe..

Resepi paprik ayam tu aku cedok dalam website yang melambak kat internet.. Pilih je yang mana cara masak dia senang sikit.. Klung Klang kat dapur dah siap.. Kejap je.. Bila hubby aku try dia cakap "sedapnya syg" hehehe.. Best kan.. Masa makan pulak siap bertambah lagi hehhehe.. Suka tengok bila hubby makan dengan berselera.. Siap nak simpan untuk makan esok sebab tengahari aku tak balik masak..hehehe...kelakar sungguh..

~First time masak Paprik Ayam~

~Ni la rupa Paprik Ayam aku masak~

No comments:

Post a Comment