Search This Blog

Wednesday, February 10, 2010

Kursus Induksi

Salam..hye semua..aku xtau good news or bad news..Pada khamis lepas aku dapat surat jemputan menghadiri Kursus Induksi JAN pada 22 Februari 2010 - 25 Mac 2010 di Akademi Audit Negara Nilai Negeri Sembilan.. Pergh lama giler kursus ni..Sebulan gak la..Kursus ni merupakan salah satu syarat bagi pengesahan dalam perkhidmatan untuk pegawai-pegawai Audit.. So by hook or by crook,aku kena pi jgk la..

Bila fikirkan tentang aktiviti n ilmu yang akan diperolehi masa kursus kira ok la,nak gi..tapi bila teringat tempoh masa yang agak lama berada di sana aku terasa agak mmm susah nk diexplainkan perasaan buat masa ini..Aku harap tempoh sebulan itu cepat berlalu dengan aktiviti-aktiviti yang menyeronokkan..(hopefully!!).

Aku ada gak tanya senior2 yang dh pegi Kursus Induksi before this.. Diorang cakap best..mm hopefully aku enjoy berkursus n menimba ilmu dalam bidang pengauditan ni. Adios.

No comments:

Post a Comment