Search This Blog

Sunday, January 17, 2010

my memOries - UiTM Machang


Bersama-sama ROOMATE ku yang tersayang : Nic, Mc Cik, Aku n Tiey

Assalamualaikum semua..bersemangat aku menulis hari ni..saje je..nak menceriakan blogku ini..entri ni adalah untuk ingatkan aku balik kenangan aku berada di menara gading..fuf aku miss giler jadi student "UiTM" ni..tapi kenangan ni masa ni takkan datang balik..hanya memori sahaja..waa berpuitis pulak aku.. Kalau aku nak cerita memori plus kenangan masa kat UiTM dihatiku ini emangnya minggu ni saja tak cukup..so cuba aja nikmati gambar ini..heheheh..
This is the time..My graduation day..Aku sangat-sangat bersyukur kepada Allah s.w.t kerana aku telah berjaya mendapat Diploma serta Ijazah serta memberi kebanggaan kepada family aku..Masa dalam DSB, UiTM Shah Alam, aku amat-amat terharu dan sedih menyanyikan lagu UiTM Dihatiku sebab lepas ni maybe dah tak dapat nak nyanyi dah lagu nii sebagai seorang pelajar UiTM..Pape pun aku amat berbangga menjadi salah seorang penuntut UiTM..


My Graduation Day
DSB UiTM Shah Alam

No comments:

Post a Comment