Search This Blog

Tuesday, January 1, 2013

Selamat Tahun Baru!!!

Assalamualaikum..

Hai semua.. Lama sangat tak hapdate belog ni..Dari tahun lepas lagi..hahaha ayat cliche bagai ngalah mak jemah..

Eh mak jemah takde kat Era minggu ni sebab mak jemah operate lutut..Semoga cepat sembuh ye..

Oh 2013 tak pernah terpikir yang aku berganjak ke 3series..Bagi rakan-rakan yang lahir tahun 1983 should say babai to 2 series ok..Alhamdulillah,syukur kepada Allah Yang Maha Kuasa memanjangkan umur dan mengurniakan kesihatan yang baik kepada aku sampai ke hari ni..

3 series weh..So wat???..Age is just a number kan..Akak maintain muda tau..hahaha..Sedor-sedor la diri tu yedak..Berganjak satu tahun umur ni jadi kena la jugak improvekan diri ke arah yang lebih baik..Amin..

So apa azam anda di tahun 2013 ni..Aku,well aku xset apa azam la kot..Tapi yang utama aku nak beli rumah.. Desperate sangat aku nak duduk rumah sendiri..Insha Allah jika dimurahkan rezeki..Tapi rumah makin mahal,gaji aku kecik je..Camana ni..Takkan tak dapat beli rumah sendiri kot..huhuhu..

Ok,so bersama-sama lah kita searching2 rumah-rumah impian yang affordable dan selamat didiami..Ok..Happy New Year 2013 u'ollsss..

No comments:

Post a Comment