Search This Blog

Monday, May 24, 2010

Dear blog..

Aku sangat sakit hati + bengang... Kenapa asyik nak salahkan orang je..Bila kita tanya, jawab ok..tapi dalam hati masih lagi simpan dendam dan berniat hendak membalas..

Aku sangat geram.. Bukan silap aku pun, Bukan kehendak aku pun, dan aku pun tak nak benda ni berlaku.. Kan aku dah explain,depan buleh terima tapi sebenarnya tak pun..Tak ke sakit hati korang.. Bila aku tanya pendapat mula la balas balik.. Aku tahu mesti korang tak faham pun dengan apa yang merepek ni..Aku pun tapi janji aku boleh lepaskan apa yang aku rasa tidak puas hati..

Kenapa tak boleh nak bersikap matang?? Kalau macam ni sampai bila masalah tak selesai.. Patut pun semenjak dua menjak ni semacam je cakap dengan aku.. Rupa-rupanya ada lagi perasaan marah tu.. Kalau aku yang simpan perasaan marah tu bukan main lagi ngata aku ni susah nak terima kesalahan orang.. Tapi kalau dia...huh.. Semua benda nak ambik hati... Cuba la belajar LET IT GO.. Biarkan,maybe ada sebabnya benda ni berlaku.. Ini tak,sebolehnya-bolehnya sampai lubang cacing pun nak ingt... Ishhh geramnya...

AKu kecewa sangat.. Aku punyala excited nak diskas dengan dia tapi alih-alih aku kena marah kerana sebab yang remeh.. Dan sebabnya aku dah explain panjang lebar kenapa ia berlaku dan kenapa ianya jadi macam tu..ohhhhh.. Kadang-kadang kesabaran aku ada hadnya.. Aku pun ada perasaan.. Bila jadi macam ni rasa malas nak ambik tahu pasal segala benda..

1 comment:

  1. sabar jalan terbaik suria.
    ksu datang membawa perkhabaran yang suria telah di TAG hmmm kalau nak release tension tu nanti jawab la ya. kalau sibuk biarkan je la dulu..

    ReplyDelete