Search This Blog

Tuesday, April 27, 2010

'The Engagement'

Salam..hye semua..lama xupdate blog..penyakit malas..hehehe.. Actually, xde apa yang aku nk share,tp oleh sebab sedey tengok blog aku yg xupdate ngan entri baru so apa salahnya aku share sket kan...
Taraa..picture taken masa majlis pertunangan aku pada 22 September 2009..Detik yang sangat bermakna bagi aku sbb status telah bertukar hehehe...Bukan xnak bgtau cuma aku xnak expose je..malu la konon..hihii..xla sebenarnya ms tu aku xde blog lg...

Masa ni jugak aku berdebar-debar..Maklumla nk jumpa keluarga bakal mertua..Aduh...There's a butterfly in my stomach...Really,rasa macam xnak keluar bilik je..Tapi nak tak nak kena jugak la..Malu pun ada sebab ramai orang tengok..Ni baru bertunang, kalo kahwin nanti aku xtau la..Mintak-mintakla aku tenang masa tu...Amin...

~A Memorable Moment~

"Our Sweet Moment"

Hmmm kat sini ada gak gambar aku dengan my hubbie..bila nak makan nasi minyak pulak ye...Doa-doakanlah kami ye..:)

No comments:

Post a Comment